середу, 10 грудня 2014 р.

Натхненні піснями Сестрички Віки, співаємо перед сном все, що знаємо і не знаємо. 
Куітка знову голодна. Бородаті астрологи в гарних светрах п"янким голосом розказують мені про те, що чекає нас наступного року. Я прошу в Діда Мороза друга-гея. Творчі резерви закінчуються, як імбир в холодильнику. Рік добігає до свого логічного завершення. 
Я просто не хочу бути в обгортці. 
Мені зручно в своїй старій куртці, в дуркуватій шапці, гетрах, оленях і синіх буцах. 
Ми не знаємо, що чекає нас в наступному році. 
Це справді рік переходів. 
І якщо вірити астрологу, то Юпітер буде над нами, а, отже, і щастя. 
Якщо я навчусь не запізнюватися на роботу, мені дадуть відпустку без проблем, Єва нарешті добереться до кипарисових полів, а Пєтра заговорить на діалекті, то досягнеться інший левел.
Я не знаю, чи розвалиться радіо, чи викинуть мене під три чорти, чи буде в мене друг-гей, чи піде Надя у чиновницькі стіни, але одне знаю точно - якось воно буде.
Звук клавіші залежить від сили натискання.




ПіСі.

Тілько ти солодки і смачний,
Тілько ти гарячий і твердий,
Ті котиииииииии
Ті коооооотиииии...


Немає коментарів: