вівторок, 2 грудня 2014 р.

Коли я ще навіть в школу не ходила, ми їхали з батьками на Київ в електричці. Я чітко пам"ятаю, як біля нас навпроти сіли хлопчик з мамою. Як на мене, тоді йому було десь дванадцять, може, трохи більше. Перед тим, як сісти, хлопчик щось чемно запитав у моїх батьків. Не можу пригадати, що саме. Потім виявилося, що його мама була глухонімою. Він перекладав їй те, що говорив мій тато. То вперше я побачила людей, які є трохи іншими. 
Потім зайшла маленька циганка і почала клянчити гроші. А якраз тоді мій тато їв якесь несмачне морозиво і віддав їй. Я пам"ятаю, як я дивилася у вікно, де зелено рябіли дерева. Хлопчик посміхався, жартував. І його мама також усміхалася. А, може, то була і не мама. Бо вони були зовсім несхожими. Він смуглявий з великими чорними очима, а вона світлошкіра з прямим жовним волоссям. Зараз би я її не впізнала, а от риси обличчя того хлопчика можу чітко відтворити (хоч в мене не дуже хороша пам"ять на зовнішність). 
Здається, тоді я хотіла з ним познайомитися. Але мені було десь п"ять років, біля мене сиділи мамі тато, і хлопчик був надто розумним, щоб говорити з якоюсь переляканою малою.
Мабуть, той образ чемного, кмітливого і симпатичного хлопчика-незнайомця так міцно вкоренився в мою пам"ять, що я несвідомо шукаю його вже дорослого. І не знаходжу. 
Цікаво, де він  зараз? Чим займається? Що любить? Як живе? Може, в нього вже п"ятеро дітей і рудоволоса дружина, а, може, він моряк на якомусь кораблі? Чи досі доглядає за своєю глухонімою мамою?

Спогади дитинства завжди теплі і добрі. 
Так інколи хочеться повернутися в той потяг, сидіти між мамою і татом, дивитися на незрозумілу мову глухонімих людей, розглядати хлопчика, чимось схожого на мене, дивитись у вікно і не думати про зайве...

2 коментарі:

sahadevbaars сказав...

The raft titanium - TITanium Art
The zinc oxide and titanium dioxide sunscreen raft titanium is the world's first piece of acrylic steel and is an extremely versatile design. The titanium art makes titanium hair trimmer it titanium band rings possible to create suppliers of metal a $19.95 · ‎In titanium wedding bands stock

Unknown сказав...

pd042 etnies australia,salomonjapan,toms shoes,aldoromania,timberland romania,pit viper japan,clarks stiefeletten,xn--muckbootstvler-zqb,hey dude shoes australia ja532