понеділок, 10 червня 2013 р.

31.08.2012 
Коли автобус їхав набережною, де блискотіло холодною чистотою море, коли всі вожаті в один голос почали згадувати, що з ними ставалося протягом двох змін, коли Куіточка з якимось приватним сумом дивилася у вікно, а Саша починав неестетично засинати, коли ми все швидше і швидше полишали табір, я мовчки посміхалася, мене перепонювали слова, емоції, враження, спомини, думки, люди, події, хвилі, піски, посмішки, доторки і все разом. Я була трішки щаслива, що мені поталанило провести це літо саме в цьому місці, а не деінде. Це було неймовірне літо життєвої школи. Мушля залишилася там, де їй і місце - на морі. Людський фактор зробив своє. Він підняв мене на одну сходинку і дав зрозуміти, що варто лише спробувати, і справи підуть інакше. Ще є куди рости, і я буду рости, бо в цьому суть мого життя.

Кожен день прожитий в таборі "Маяк" - це окреме життя. З цього виходить, що я прожила за це літо 44 життів. Нічого так, правда? Роль вожатої була спочатку надзвичайно складною, а потім все ввійшло в звичну колію. Працювати з шаленими підлітками - справа важка, але й приємна водночас. Діти розумні, вони все бачать і розуміють. Дякую їм за підказки. Я багато чого в них навчилася. Дякую й Куітці за уроки, які вона мені несла своїм прикладом. Це для мене було важливо і необхідно.

З посмішкою згадуються наші нічні посиденьки на балкончику, де ми естетично насолоджувалися пивом і кефіром, запихалися булочками і ржали до нестримності, що вожатим з інших корпусів чулося аж; шалені купання на третій зміні;обливання водою один одного, спостерігання за заходами сонця, напруженим режимом; походом в клуб під час жахливої бурі, коли небо обплітає блискавками, а ти до нитки мокра і холодна;сумую за всевожатською нічною втечею через другий поверх на зв'язаних простинях, за холодними, але веселими посиденьками на морі, за релаксами під час вихідних на дикому пляжі, за "місією" з лоточком в їдальні, за приєним фліртом з плавруками, за надзвичайно прекрасним зоряним небом, за фітпіпільцями і тролятами, і окремо за кожним, за піснями під Сашину гітару в тиху ніч на матрасах іншого балкончика, за вічним хаосом і непередбачуваністю, за Сашою, нашим хорошим мішкою, якого ми любимо чіпати і трішки мучити. Вперше бачу такого доброго і правильного хлопця. Шкода, що ми трошки його зіпсували, але то нічого, треба ж колись починати. Саша став частинкою нас, а то є добре...
Скільки ж всього гарного було!
Фішки літа:
пуська-пуська-пуська
Естетична, це неестетично!
ррррррррррррр*
"носа-носа..."
"паварішькі, паварішькі..."
Баклажанчик, ти такий чорний, шо аж синій.
Гаааайочка:)
Даша Ши
нормааааально! нормааааально!
тролі: бда-бда-бда!
"тіля-ля-тіля-ля-тіля-ля-лох"
жіночки!
трошки грубенька
Що сказати? Літо пройшло недарма. Думаю, для всіх воно було по-своєму ем... естетичним і особливим. Дякую всім, хто провів його разом зі мною.
Скоро осінь, ну й нехай, адже це літо буде цвісти в мені спогадами ще дуже довго...

 21.08.2012
Літо вислизає з долонь. Все поволі залишається на дні випитої бляшанки подій. Ламаю шоколадку на гострі кути: солодко. Далекі вогні кораблів, вітер з морським відтінком. На балкончику, закутана в простирадло, я залишилася одна: перетравлюю абсолютно пустий вихідний день. Як же я не хочу додому. Маяк - найатмосферніше місце в моєму житті. Таке враження, що завтра вже від'їзд, хоча ще цілий тиждень в запасі. Мабуть, в моєму вікні лише світло. Маяк ненав'язливо б'є в очі. Хочеться чомусь плакати, але не плачеться. Добре і водночас сумно, тепло і трохи холодно, затишно і разом з тим самотньо. Вічні антитези. Відчуття "недо" і якась маленька краплинка досвіду, яка безперечно є, але яку я обов'язково відчую згодом. Що робити, коли бажання, які ми загадали, як падає зірка, не збуваються? Мабуть, вигадувати нові.
 
14.07.2012
Море і море, і море, і діти, і нечитаюча книга в руках, і майже крісло-качалка, і невпевнена впевненість, мінімум високого, максимум справжнього, навчання на власних помилках, довгі дні. Адаптація-акліматизація. Зникаю на літо. Осінню зустрінемось.

Немає коментарів: