суботу, 23 червня 2012 р.

Євро-2012, Вишневський і сніжинка

12. 06. 12
Отож, поволі починаю виконувати свій той план, що я собі склала. Сьогодні під аудіокнигу "Одиночество в сети" я складала трикутнички-модулі, щоб отримати сніжинку. Знаю, що влітку це не дуже актуальна тема, але як-не-як ця модульна схема виявилася найлегшою. Це було своєрідне випробування, чи подолає моя сила волі такий рід заняття. Подолала! Ось що вийшло:


Розумію, що трохи примітивно, але це моє перше модульне орігамі. Треба купити кольоровий папір і починати складати щось серйозніше.
Загалом, це дуже просте дійство. Перш за все треба навчитися складати модулі-трикутнички, а це дуже легко, а далі вже по схемі створювати об'ємну фігурку.
Це дуже гарне заняття для діток, адже воно впливає на моторику рук і на образне бачення. А ще це весело! Тому раджу, якщо ви ще не вмієте, обов'язково навчитися.

До дискусії, яка розгорілася на території Ромашкового блогу, я навіть не планувала дивитися матч Україна-Швеція. Але потім вирішила подивитися, щоб бути в курсі подій. Але ж в мене завжди, як не в людей. Увімкнула я телевізор, і виявилося, що тих каналів, на яких мало транслюватися Євро, у мене або немає, або їх позаблоковували. З першого разу я все таки не здалася і пішла вмикати комп'ютер. Уже було 21:55. Через декілька спроб знайшла потрібний ресурс і з горя-попалам почала дивитися. В мене нет не дуже потужний, тому матч у мене був дуже цікавий: я або голос арбітра чула, а зображення не бачила, або навпаки. Що головне, два шевченківських гола мені показали дуже якісно.
Що можу сказати про гру? Цікава. Усе в ній було, що не кажи. Гарні голи Шеви головою, щасливі випадки для української збірної, коли противникам не вистачало якихось 40 см до воріт, безкінечні порушення шведів і величезна підтримка українських вболівальників. Насправді для мене перемога української команди приємна несподіванка. Молодці!

Немає коментарів: