середу, 15 червня 2011 р.

Піранія на випускному

У мене таки точно тече цигано-молдавано-грузино-вірменська кров. Так тільки можна пояснити запальну натуру. Моя адекватність за бульками експресивних спалахів, емоції пульсують в мені, я втрачаюсь у самій собі. Зі мною так завжди, не всилах нічого в собі втримати. Я не кульбабка, я піранія. Бійтесь, бо я можу вас схавати!

Не треба дітей вважати ангелами, вони зменшена копія своїх батьків, тому треба бути хорошими батьками, якщо хочете  вирощувати янгОлів. Сьогодні спостерігала за маленькими випускницями дев'ятого класу. Нещасні дівчатка, які ледве перекладають свої ніжки, вбрані в стометрові підбори; які нафарбувалися в бойову розкраску і думають, що вони вже круті баби, які вишукано матюкаються, демонструючи цим свою широку обізнаність з сучасним словником. Всі наші комплекси з дитинства... Ех, Віка, наплюй ти на них, на цих тупих ляльок, які нічого не варті, хай у них будуть худі стегна і короткі сукні, хай їх цілують хлопчики і роблять їм примітивні компліменти, наплюй на усіх цих людей, які убогі внутрішнім світом, у тебе є щось більше - м'яке добре серце. Ти собі навіть не уявляєш, як я хочу, щоб ти в перепетіях цього тупого і несправедливого життя не втратила його.А ще я хочу, щоб ти знайшла хороших друзів, справжніх... Ти знайдеш, я знаю!

Я піранія, безпощадна, криклива, зубаста. Я хочу стати кульбабкою, але, по ходу, не вийде..

Немає коментарів: