неділя, 29 травня 2011 р.

Думки про тіло

28 травня був цікавий день - День улюбленої частини тіла... І це мене надихнуло до наступних думок. Хай  звучить трохи неправильно, але я більше люблю жіноче тіло, ніж чоловіче. Погодьтесь, воно більш естетичніше, в ньому стільки таємничої безкомпромісності, стільки палаючої пристрасті, стільки шаленої істини, жагучої витонченості, що ар-ар. Будь-яка жінка, хай вона товстенька чи худенька, прекрасна своєю тілесністю. Як на мене, найкращою частиною тіла у жінки є шия, очі, руки, уста, коліна, ноги і живіт. Тому вони повинні бути завжди доглянутими. У чоловічому тілі я люблю гостроту профеля обличчя, лікті, очі, губи, ключицю, смачні сідниці і безперечно руки...

Мені інколи стає прикро, що наші біблійні предки з'їли те яблуко. Ми б зараз не були ув'язнені в стереотипні нашарування модних тенденцій. Цнотливість оголеного тіла - це так прекрасно!

Немає коментарів: