неділю, 24 квітня 2011 р.

Тверезий погляд дітей

Хочеться написати про щось таке тепле і неймовірно гарне. Довго я думала і вирішила про любов. Люди віками пишуть про неї одні й ті самі речі, тільки іншими словами, тому, думаю, від мене не відпаде...

Колись там, неважливо коли, група дослідників вирішила влаштувати опитування дітям від 4 до 8 років. Усім задавали питання: "Що таке любов?" Відповіді виявилися дуже глибокими, як для малюків. Дитяче лепетання - це окрема філософія. Чом би з нею не бути знайомим?

love is...

Ось власне і відповіді:

"Якщо хтось любить тебе, він по-особливому вимовляє твоє ім'я. І ти добре знаєш, що твоє ім'я знаходиться в безпеці, коли воно в його роті. "
Біллі, 4 роки

"Кохання - це коли ти ділишся з кимось смачною смаженою картоплею, не примушуючи його давати щось натомість."
Крісі, 6 років

"Кохання - це те, що примушує тебе посміхатися, коли ти стомився."
Тері, 4 роки

"Кохання - це коли моя мама готує татку каву, а потім  робить ковток перед тим, як віддати йому чашку, щоб впевнитися, що кава смачна. "
Дені, 7 років

"Кохання - це коли ти кажеш хлопчику, що тобі подобається його сорочка, і він носить її потім кожен день."
Ноель, 7 років

"Любов - це коли твоє щеня облизує твою щічку навіть після того, як ти залишив його на одинці  на весь день."
Мері-Енн, 4 роки

" Коли ти любиш когось, твої вії весь час піднімаються і опускаються, а з-під них сипляться зірочки."
Карен, 7 років

"Кохання - це коли мама бачить тата в туалеті і не думає, що це огидно."
Марк, 6 років

"Якщо ти не любиш, то ні в якому разі не повинен говорити " я тебе люблю". А якщо любиш, то повинен казати про це завжди. "
Джесіка, 8 років

Ось така наївно-прозора філософія вийшла...
5.02.2011

Немає коментарів: