неділю, 24 квітня 2011 р.

...і
...і прийшла весна, і очистилося небо, і почало все танути, і заспівало серце щирі сонети очікуваному відродженню... Ну якось так поетично і можна схарактеризувати мої теперішні відчуття. Під мінусовку морозного хрусту прийшла нарешні весна. Поки вона добиралася, я втратила настрій, силу, натхнення, переконалася, що упередженність до людей інколи буває необхідною. Вона дозволяє вижити.


Початок, тепло в перспективі, подвиги, маки і підсніжники, клаптикові ковдри, метелики і колібрі, фарби і олівці, зелена гармонія, аромати і прозора синтенція підсвідомості, порушення правил...я втрачаю орієнтири... Чому у моїх думках так багато крапкових пробілів. Апосіопезний діагноз. Три крапки. Час на повітря. Сухість і беззмістовність. Холод/Тепло.....

03.03.2011
 
Тепло - це коли нехолодно
     Я мовчу, бо слухаю. І не чужу мову, не звукову гаму, ні, я слухаю рухи, поведінку, динаміку днів. Я невимушено дозволяю бути не домінантою у діалозі зі світом... Бабак збрехав: весна скоро ще не прийде. Холодно. Бурульки... Загострена потреба в новій людині. І не тому, що старі набридли, зовсім не так... Просто спілкування - це кухня: завжди хочеться чогось нового, чогось такого, що гостро подразнює приспалі рецептори. От коли ви харчуєтесь кожен день однією курятиною, погодьтесь, естетичні вподобання шлунку і мозку капризують. Здорове харчування - це урізноманітнене харчування. Так і в людських відносинах... Перенасиченість днів зрізами думок. Оцінювати законспектований день - означає вивчати теорію своїх вчинків, суть ега. А наука - складна штука! Коли я одержима знаннями, то мене несе, тому вибач, моє справжнє "Я", що трішки вийшла за межі дозволеного. Буває...

тепло - це коли нехолодно: логічна актуальність:)

Відчуваю, що переспектива наступних днів - теплі шкарпетки, варення, мед і гарячі чаї... Тепло - це коли нехолодно, а любити - це коли логіка стає непотрібною, як Берлінська стіна. Моя логіка - не Берлінська стіна, тому вона потрібна. Логічний умовивід. Правда? Ходити по лезу ножа - це бути малолітнім дурбеликом. Цікаво, коли  мені стукне 25, я нарешті позбудусь звички сумніватися... Сніг, часте серцебиття від анергетика, нірвана*, маштабні картинки недоступного для мене життя, те, що знаходиться поза зором правильних осіб. Досвід? Ні, спогади. Знову холодні долоні. Все ще залишаюся в оболонці безкомпромісного чекання весни. Ау! Приходь швидше!

25.02.2011
    
Лютневі істини
     Увага! До офіційного приходу весни зосталося всього 10 днів! Жорстоко вириваю клаптями невинні дні календаря. Вже скоро весна розкине свої молекулярно-невидимі сіті. Я точно знаю, вона трішки наведе лад у моїй павутинчастій душі. А далі що? Мої фірмові несуцільні сердечка, пиво в "Тарамарі" і короткі ночі? Передбачуваність.
    
     Лютий - це якийсь безкінечний пошук істини людських характерів. Перлина суті то виглядає, то ховається у мушлі ситуацій. Кожна персона така багатогранна, що фіг зрозумієш справжній облік замаскованої посмішки. Стереотипи ламати нічим. Рухаюсь в ногу з усіма. Смакую мандаринки, слухаю наушники, ріжу кільцями ківі, читаю і злюсь, безперестанку триндю. Стандарт.

     Почала поповнювати свій словниковий запас французькими словами (ага, крига трохи зрушилась): дякую за книжку Куіточці і Тані. Усім вже починає набридати моє овулярне [r]. Ну а що? А ще я вперше пекла млинці. Ну звичайно з цього нічого хорошого не вийшло, але ж спроба то була. В той час, як я навчилася не п'яніти від шампанського,  попса зреклася ванілі. Хм, як це оригінально для попси.

    Куіточка знову розривається між своїми титанами. Хто переможе: мужик чи чахлик? Я дійшла висновку, що щасливою можна стати і без чоловіків. Це елементарна елементарщина, головне розбагатіти і стати самодостатньою, усе інше відносні аксіоми. Що таке почуття між протилежними статями? Низхідна еволюція. Депалаталізація уподобань: ти мені подобаєшся ще, а ти мені вже ні. Для чого напрягатись?

     Найкращий спосіб створити теплі спогади - це не думати про їх створення, а просто проїхатися зайцем, досхочу наїстися макдональдського ГМО і бути щасливим. Вікоооошко... Ех Куіточка!=*

     Одним словом життя коротке, щоб "ковтати сміхунчиків"! Треба оптимально посміхатися, адже мені всього навсього "13 років"...хм...як це мило!

  19.02.2011 

Немає коментарів: