неділю, 24 квітня 2011 р.

Де взяти волю?

  А мне лета-а-ать, а мне лета-а-ать,
А мне лета-а-ать охота!
Водяной
 
Ви шоб знали, яка я ледацюга! Скільки часу  витрачаю дарма. Найгірше те, що моя неграмотна особистість усе це розуміє, а вдіяти нічого не може. Вона б'ється в пориві якихось там цілей, але всі вони перетворюються лише на слова...і тільки на слова. Мінімум дій. Нерішучість. На сон витрачаю 12 годин замість 7-8, залежна від соціальних мереж. Уф. Стомилася нічого не робити.
  
  
Кожної  ночі повторюю собі, що наступний день буде продуктивніший, але все марно. Ма-а-арно... Скільки хочеться, але ніякої ініціативи. Скільки цікавих книг непрочитано! На ці вихідні планувала прочитати три книги. Ага! Сумніваюся, що хоч Іздрика дочитаю... А французька! Цілими днями дивлюся французькі мюзікли і насолоджуйся мовою! Ех, курси для мене нереальна річ! А розвивати навики  малювання? Короче, складно мені себе з місця зрушити. Я - далекий механізм.  Більше б сили волі! Але де ж її взяти?

Немає коментарів: