суботу, 21 грудня 2013 р.

Дивно жити. 
Ти постійно над чимось думаєш.
Тебе оточують люди, які тебе наштовхують на роздуми. І цьому нема кінця краю.
І запалюються новорічні вогні.
І на вулиці так гарно. 
І містечко Діда Мороза наповнене дітьми з кульками і цукерками.
Ти дивишся на ці вогні і розумієш, що краса новорічних свят не викликає в тобі нічого.
Люди снуються навколо: щасливі, одинокі, бездітні і з дітьми, налякані і натхненні, добрі і звичайні. Люди будуть завжди.
- Йдемо до мене, вип'єм по глінтвейну.
Ми слухаєм пісні, на яких росли, читаємо гороскопи, говоримо і віримо в те, що говоримо.
- Незвичайні речі стаються з незвичайними людьми, - каже Таня.
- Ти клониш на те, що ми незвичайні?
Вино хороше, але ми не п'яніємо. 
Таня - вона мудра. Мені здається, що вона багато чого досягне. 
І, так, Вінниця для неї надто тісна. 

Неймовірна музика Девіда Гарретта допомагає мені заспокоїтись.Усе у нашому житті з'являється не просто так. Усе для чогось. 
Писати листи виявляється дуже просто і приємно, так само, як і отримувати їх. Дякую, Інженерко, за цю можливість.

Ми придумуємо хороший сценарій. Усім подобається. Але мої прогнози справджуються.
Приходять моменти, коли ти вже можеш адекватно оцінювати себе. І всі перешкоди, що стаються з нами, треба долати з гідністю.

Треба боротися з прокрастинаціями, фрустраціями і працювати. 
Треба працювати.
Працювати.
Пішли.

 

8 коментарів:

Анонім сказав...

Дякую! А я лист-відповідь отримала. В п'ятницю. Щаслива!!!Чекай відповіді!

Unknown сказав...

хіх, ого, він так швидко приходить, я в п"ятницю його вдень надіслала))

Анонім сказав...

Ага, швидко))Я відповідь відправляю сьогодні, так що чекай під новорічну ялинку листа.Сказала собі, що треба все робити вчасно, а не "тягнути кота за хвіст", а то є приклад - потрібно відеопривітання британцям зробити, термін до суботи відправити, а всі друзі "морозяться", тільки двох умовила. Прямо біда якась - ніхто не хоче. Кажу їм, що хоч в камеру свого телефону помахайте і скажіть щасливого НР, так ні не можуть. Такі ось справи. Чекай листа). Інженерка.

Unknown сказав...

відеопривітання британцям?
нічого собі)
а це навіщо?)

от щоб він так само швидко твій лист прийшов, як і мій!

Анонім сказав...

Думаю,що має лист у вівторок бути у тебе, якщо нічого не завадить.
Привітання готує Британська Рада, які з великої кількості роблять 1 велике. Про підготовку попросив мій викладач з курсів, на які я до них ходила, а хорошій людині важко відмовити. Маєш бажання - можеш взяти участь, ще є 2 дні. Буду рада!

Unknown сказав...

аа, якщо у вівторок, то я його побачу вже після 7 числа, коли приїду у Вінницю, бо їду на свята додому.

а що від мене вимагатиметься в цьому проекті для Британської Ради?))
бо поки що це для мене розмито все якось)

Анонім сказав...

А ти десь поруч з Вінницею живеш? Виходить це місто,то твоя домівка на час навчання.

Вони хочуть зробити 1 велике відео з багатьох маленьких, які знімуть всі хто хоче і кого піднапрягли) має вийти от-така картинка цілісна. Казали, що в Кембриджі десь-там організували аналогічне, тільки люди( типу як у нас- кого спіймають іхто виявить бажання:)) привітання українською мають сказати. Загалом це може як і хтось 1 так і хоч гурт з 50 людей сказати будь-які слова привітання англійською. Ось так. Отаку справу мушу до суботи зробити.

Щось ми перелізли в блога спілкуватися)З НР заводжу аккаунта!

Unknown сказав...

від Вінниці десь півтори години, так, типу домівка)

це класна взагалі штука, тільки якби б я раніше про це дізналася, сама ж я себе не буду знімати, а в університеті вже закінчилися пари і всі пороз"їзджалися..
а в тебе як, все виходить? якщо щось треба, то я можу спробувати когось загітувати, хоча, просто треба було більше часу, шоб було

маєш на увазі з Блокса?
та там якось скучновато..
а тут просто собі окрема хатинка, про яку майже ніхто не знає..
хочеш також тут зареєструватись?