неділю, 10 листопада 2013 р.

відчувати

І ось так проходять дні.
Дні, міцно переплутані снами, маленькими радощами, теплими розмовами, провалами і незапланованими шаленостями. Настя хоче, щоб Один в каное приїхали у Вінницю. Я їм пишу, даючи координати місцевих пабів. Настя так хоче, щоб вони приїхали. І я хочу.
На конференції ми трошки грішимо, а потім перебираємось у маленький теплий будиночок Лєни, де Настя захоплено розповідає турку і каву, про магію варіння. Ми говоримо про різне, але все впирається в просте жіноче. Спочатку я розповідаю про Сандора, потім іде в хід Аполлон, а далі все по колу. Куітка робить необдуманий крок. Але то все має такий відтінок! Ми так давно так тепло не говорили!
Іва кожен день риється в собі. Іва, не рийся, все на поверхні.
Мене обливають брудом, а я посміхаюся. Бо посмішка - це дуже хороший психологічний самозахист. Для чого противнику знати, що вам неприємно від його слів, якщо, звичайно, вам дійсно неприємно. По мені, то я завтра це забуду. Посміхайтеся - це дієво у неофіційному протистоянні.
Сни. Багатоповерхівки, а з них ллється вода, така блакитна-блакитна, яку я в житті не бачила, а в ній жовті рибки. Водопад з будинків. Це так чарівно, що аж не дивно. І я знову п'ю каву в тій же кав'ярні, що й рік тому в своєму сні. Мені сняться дивні сни. Наче якесь паралельне життя.
- Пішли до мормонів, - каже Меліса.
- Пішли.
Мормони - вони славні люди. Вони безкоштовно дають уроки англійської. Нам це підходить.
Хлопці стверджують, що "anyone can be in a wrong place at the wrong time". І потім розказують веселі розповіді.
- What does this mean "the cup is half-empty or half-full"? - питається один з них.
І от я дивлюся на них. І щасливі вони. І вірять в свого небесного отця і в те, що він зможе допомогти знайти
decision. А я вдячна їм за те, що вивчила хоч кілька слів.
Після заняття ми якісь дуже піднесені.
Позитивна енергетика у цих мормонів, а, може, нас просто зазомбували.
Ми говоримо про все. І я ловлю себе на думці, що давно я так гарно не проводила час. Тепла, гарна розмова з моєю людиною.
Гойдалки пусті. І я сідаю на одну з них, дивлячись згори на нічне місто, інкрустоване вогнями. Як дивно, ще залишилося два неповних місяці до Нового року. На мене наринають спогади. Врешті у всьому винні гойдалки.
Хтось плаче і думає дзвонити своїм колишнім, хтось відважується на джампінг і переосмислює життя, хтось тихо мріє в подушку і сладає дивовижні потоки свідомості, хтось просто пахне кухнею і поливає вазони. Ми живемо і намагаємося щось зрозуміти, щось досягнути, або переступити. Ми кожен день наближаємося до кульмінацій, а наблизившись, переживаємо і знову чекаємо наступних. Але все гарне, що стається з нами - це наша заслуга, яка проявляється у безкорисливому забуванні намріяного.
Ми люди, а люди - це ж не боги.
Ми живемо - щоб відчувати.
І це, мабуть, головне.

Немає коментарів: