середу, 27 липня 2011 р.

Мій маленький хаос

Мій хаос пахне яблуками й абрикосами. Зім'яте простирадло скривджено дихає вчорашнім днем, хоче чергову дозу мого тіла. Скрізь розкидані кольорові олівці, схеми, папір, нитки - різнокольоровий безлад. Книги, наушники, ножиці, шпильки, кактуси, музика в альбомі "літо_". Здається навчилася не хотіти, а просто жити, усміхаючись повітрю. Сумно, звичайно,  що на разі немає людей, з якими мені цікаво і вільно, але то вже інша історія.

Подивилася два фільми - "Беспокойная Анна" і "Экзамен". Раджу обов'язково переглянути і вам. Перший фільм становить собою специфічний сплав вульгарної естетики. Там усе - пристрасть, натуралізм, збільшений до шокуючої виразності, витончена філософія. Коли дивилася, то дивувалася кожному кадру, а розв'язка взагалі знищила мій здровий глузд. Основна ідея кінострічки - незнищенність жінки, її здатність продовжувати себе в дітях, а також в інших життях, тут наявний також фемінізм. Не можу сказати, що дуже сподобалося, але запам'яталося. Я гадаю, такі фільми треба знати.

"Экзамен" - зовсім інший жанр. Це один із небагатьох фільмів, події в якому розгортаються в замкненому просторі, що дозволяє більше приділити уваги психологічному портрету кожного героя. Гарна гра акторів. Фінал абсолютно неочікуваний. Фільм примушує задуматися над важливими речами. Я надаю йому більшої переваги, ніж Анні, але все ж хочу, щоб ви подивилися обидва. Чесно кажу, у вас залишаться неймовірні враження!

А ще на дня я зареєструвалася на "Твітері", так до цих пір не зрозумівши для чого він потрібен і чому на  ньому виснуть мільйони. Ну, я звичайно допетрала, що це мікроблог, який вимагає від тебе всього навсього 140 символів, настрій в лаконічному виражені, а прикол то в чому? Одним словом я там також є і крапка. Якщо кому цікаво, то моя сторінка ОСЬ. Я там російською пишу, практикуюсь.
21.07.2011

Немає коментарів: