суботу, 21 травня 2011 р.

У клітці

Молоко і шоколад - це як ранок і цивілізація. Молоко-ранок поглинається терпкістю шоколаду цивілізації, залишаючи все ж по собі оскому жирної свіжості. А взагалі-то в урбанії ранків не буває. Я просто не можу розгледіти на вулиці ранок. Він є у квартирі, у молекулах заварного чаю чи пакетикової кави, він у заспаних простирадлах, навіть у надокучливих кроках Нони, а на двОрі чомусь нема. Я зажди розглядала його в каналізаційному люці, що кровоточить підземними парами, в чорних окулярах дядічок, які стовбичаться біля банку і нічного клубу, я намагалася знайти його на дитячих гойдалках. Все дарма! Справжній ранок вдома, свіжий, тихий, рум'яний. Тре тільки себе примусити встати, щоб побачити його...

MooNyk - художниця, ілюстратор, 26 років, В'єтнам.
автор Moonyk, в'єтнамська художниця
На цьому тижні зрозуміла, що обрана мною професія - туфта, ну, частково. У мене багатогранна спеціалізація - етнограф, педагог і філолог. Філологія - святиня святих: мова - це те, що я вчу і буду вчити ціле своє життя, не стомлюючись ( ну не рахуючи всяких там давньоруських граматик, в яких я не дуже шарю), література - ааа! ще більший кайф, а особливо зарубіжних авторів і теорії різні. А от педагогіка і етнорафія..ммм.. Ну, який з мене педагог? Я ж перелякана істота, яка має погане зв'язне мовлення і боязнь аудиторії. Щоб бути вчителем, треба відчувати свою вищість над школярами, а я не хочу бути за них вищою. А коли не бути на висоті, тоді вони не будуть тебе поважати. Отак. А етнографія -  це одне збирання фольклору і вивчення різних занудних штук. Ех! Не радісне заняття для моєї неадекватної натури.
У вільний час читаю "Жерміналь" Золя. Є книги нецікаві, але тягнуть і не дають про себе забути. От "Жерміналь" одна із них. Планую після прочитання обов'язково придбати якісь поезії, наприклад, Бодлера чи Рембо, щось із символістів.
Сумую за Куіточкою. Є Маріна - весела комашечка, яка звичайні речі словесно розмальовує, перекручує і трансформує, що тоді сміх не має меж. Хороша буба. Але КУІТОЧКА - це таке, чого не можна замінити, це спільні думки, смаки, погляди, спільні емоції, "трамвайки" і "вікошки", це вечори і світання, кава і вино, це псіхи і сміхи... Хай там як, але ми поїдемо до Золотих воріт і ще багато куди, слова вже зматеріалізувалися=***
.....П'ю чай із трав, дивлюся на розм'яклі билинки, хочу знайти в них ранок, щоб не вставати завтра рано.....

Немає коментарів: