неділю, 24 квітня 2011 р.

З Восьмим!

Як же я люблю запах вітальних листівок з восьмим березнем! Вони по-особливому пахнуть. Люблю вибирати їх, люблю дарувати! А потім коротко підписувати, вклавши в цей незначний подарунок всю свою душу, усю посмішку, усі слова, синоніми і антоніми, метафори і гіперболи, усе!!! Специфічний аромат листівок заглушує занудство відносин і хоча б на хвильку дарує радість! Ех! Цей запах пробуджує у мені забуті відчуття.

Та що це я все про себе та про себе!? Треба й привітати! Милі, гарні, любі Афродіти, Афіни, Сирени, Музи, Попелюшки, Галатеї, коротше всі ті, які здатні зводи своєї красою, грацією і розумом чоловіків, вітаю вас з цим неймовірно-рожевим святом весни! Перш за все міфічних вам сил, здоров'я і наснаги, що дозволять буквально отак взяти і перевернути світ! Бажаю неймовірну кількість позитиву, гігантського кохання, яке окриляло б і надихало! Чистого неба, метеликів, бульбашок, квітів, поцілунків, сміху, ніжності і тепла... І нехай Кларі Цеткін не буде за вас соромно! Ну ви мене розумієте?!
08/03/11

Немає коментарів: